Header Ads

Galatasaray'ın kırmızı forma kampanyası: Yuh olsun!

Kırmızı formasını tanıtmış Galatasaray ve bize de mesaj vererek; neymiş:'"Kırmızı, bayrağımızın rengidir, kan basıncını yükselten renktir. Tutkudur kırmızı... Devamlılık, fiziksel güç ve azim onun bütünlüğüdür. Cesarettir" 11 gaziye formalar giydirilmiş. Bu işi düşünen yönetici 'Para vermedik vermeyi de düşünmüyoruz çünkü bu iş ancak gönülle yapılır' derken gazilerden Mehmet Korkmaz "Aylarca tedavi gördüm. Sonunda bacağımı kurtardılar parmaklarımdan bazılarını kaybettim. Sonra İstanbul'daki ailemin yanına döndüm. İki çocuğum var. Şimdi gazi maaşıyla geçinmeye çalışıyorum. Çekimler için beni İstanbul Valiliği'nden aradılar. Söyledikleri yere gittim. Formaları falan giydik çekimler yapıldı. Para konuşulmadı. Verip vermeyeceklerini bilmiyorum. Çekimlerde yeraldığım için çok mutluyum" diyor. Sen gazileri kullan (ki anlaşıldığı üzere önceden bir onay değil bir 'çağrılma 'var) , alttan alta milliyetçi-militarist mesajlar yolla ve bununla da kalmayıp formalardan tonla para kazanmak için sayfalarca reklam ver ama gazilere zırnık koklatma ve üstüne de pişkin bir şekilde 'bu iş gönül işi' de. Yarın formaları satarken göreceğiz. O 11 gazinin üstündeki formaların fiyatları toplamı bir gazinin gazilik maaşına denk geliyor mu gelmiyor mu diye? Bravo Galatasaray! Taraftarları sömürmenizi hadi bir yere kadar anladım da bunu niye anlamsızca bedenlerinden bir uzuvlarını kaybeden insanlara yaptınız? Neden? Yuh olsun! 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.