Header Ads

Scolari:' İki üç hatta dört oyuncu düşünüyorum.'

İngiltere'nin itibarlı gazetelerinden olan Independent'a verdiği röpörtajda söylüyor bunu Scolari. Scolari önce Premier ligdeki bütün maçları ve oyuncuları takip ettiğini söylüyor ardından muhabirin Wigan'lı Zaki'yi sormasının ardından tam olarak şunları ekliyor: 'Hayır, hayır, ben iki üç futbolcuyu beğenerek takip ediyorum.  Fakat kararımı sadece bir maça göre almam. Eğer birkaç maçta ve daha önceki futbol hatında iyi oynamışsa onun hayatını bilmek isterim. Bu da adım adım , üç dört ay sürer. İki üç hatta dört oyuncu düşünüyorum.'
Buradan da anlaşılacağı üzere Chelsea transfer döneminde hareketli günler geçirecek ve yine anlaşıldığı üzere Premier lig tecrübesinin yanı sıra Avrupa ve milli takım başarısı da olan oyuncuları istiyor Scolari. Tuncay da bu tarife uyuyor doğrusu. Bu arada Zaki'nin de Chelsea'nin listesinde olduğu yazılıyor İngiltere basınında.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.