Header Ads

Düdüklerin efendisi..


Başlık dünkü Yeni Şafak gazetesinden. Cemal Aydın Fenerbahçe maçının hakemi Halis Özkahya'yı telefonla arayınca kendisi federasyonca disiplin kuruluna gönderiliyor, hakem ise maçtan ele çektiriliyor. Aydın aynı gazeteye şöyle demiş: “Hakem arkadaş şerefli ve haysiyetliyse, ona dediğimi açıklar. Ben hakem kardeşime 'Sizinle ilgili olarak federasyona görüşlerimi aktardım. Sizin isminizi açıklarlar. Ben hakemliğinize güveniyorum' dedim. Maçı lehimize yönetmesini istemedim. Kendisine sorduklarında o da aynı şeyi söyleyecektir. Hodri meydan. Bu yaptığınızın altından kalkamazsınız.”
Hakemin belki de hakemlik kariyeri bitti ama Aydın gibi futbol ağalarına pek birşey olmayacağı da açıklamalarındaki kendine güvenden anlaşılıyor.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.